Veel motorcrossers laten MSV NOV uit Heerde in de steek.

Al vele jaren mag ik als omroeper er bij zijn, en zeker gezien de openbeker wedstrijden en andere evenementen wat ik nog steeds met plezier doe. In het jaar 2015 lijkt het wel dat een bom is ontploft op de Gelderse crosspiste van Heerde.
In de eerste wedstrijd ging het prima, niets aan de hand, maar daarna is de deelname als een pudding in elkaar gezakt en zijn er net aan rond de zestig rijders die zich aanmelden en met elkaar de strijd nog willen aanbinden. De rest is in velden of wegen meer te zien.
Zo is het bestuur flink getroffen, vlaggenisten die nu elders hun vertier zoeken houden het voor gezien. Want als je wedstrijden af moet blazen weten ook de vrijwilligers niet waar ze aan toe zijn, en dan heb ik het nog helemaal niet over de dames in de keuken die elke zaterdag wanneer er wedstrijden gepland staan vroeg hun bed uitkomen om broodjes te smeren, zorgen voor de koffie en ga maar door.
Ook hier is het zover gekomen dat een aantal niet meer terug zullen komen, omdat ze ook niet meer weten waar ze aan toe zijn, zo krijg je dus veel onduidelijkheid. Daar komt ook nog bij dat het bestuur niet meer weet waar het zelf aan toe is, en heb ik het ook nog helemaal niet over de medische zorg gehad, die alles gepland hebben, en op het laatste moment het bericht krijgen dat het niet doorgaat. Die voelen op deze manier zich ook in hun hemd gezet.
Dit alles is mijn mening gaat zo niet goed, en zal er in de toekomst toch wat moeten veranderen, ik vraag mij af, wat is er aan de hand? Waarom komen jullie als rijder niet meer opdagen? Het zou jammer zijn dat in de toekomst het circuit alleen word gebruikt om te trainen en KNMV wedstrijden? , dat willen jullie toch niet?
Laat dan zien wat jullie willen en kom dan op zaterdag 24 oktober naar Heerde voor een openbeker wedstrijd en kijk voor alle informatie op www.msvnov.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

We zullen hem missen.

Bart Notten neemt na 25 jaar afscheid als bakkenist.

Dompekolk was vroeger een makkelijk karperwater.