Winterseizoen ATB Oldebroek gaat weer beginnen.

Ik zie er alweer naar uit om van start te kunnen met de Stouwdam Sport wintercompetitie bij de ATB vereniging uit Oldebroek. Al heel wat jaren heb ik de microfoon ter hand om de aanwezigen te voorzien van alle informatie, en wat zich afspeelt in de wedstrijden die op de dag worden verreden.

Door de jaren heen heeft de ATB vereniging zich wel degelijk op de kaart gezet en komen de renners uit alle delen van het land op de wintercompetitie af. Velen voelen zich een kind aan huis, en vinden dat het op de fietsarena er altijd gemoedelijk aan toe gaat.

En zo ervaar ik dit ook, de sfeer is altijd super, en doet het bestuur en haar vrijwilligers er alles aan om een ieder weer naar zin te doen. Natuurlijk is er bij iedere vereniging of club wel eens wat, maar dat zal in mijn ogen altijd wel zo blijven.

De laatste jaren heeft ATB Oldebroek de stijgende lijn voort kunnen zetten. Want als ik zie hoeveel jeugd er bij is gekomen maar ook volwassenen dan mag het bestuur hier zeker trots op zijn. Veel jeugdtrainers zijn inmiddels actief, en komt daarbij ook nog de steunende hulp, dit is geweldig om te zien.

Ook hebben leden zoveel progressie gemaakt de ze zelfs in de landelijke competities van zich hebben doen laten spreken. En wisten ook een aantal een podiumplaats te bemachtigen in het kampioenschap, ja dan zeg ik altijd maar, {dit geeft de burger moed }. Goed we zullen zien wat het seizoen 2015/2016 ons zal brengen aan deelnemers zowel bij de jeugd als de grote mannen.

Hopelijk is er weer net zoveel strijd te beleven als in 2014/2015, want toen kregen we allemaal wedstrijden voorgeschoteld wat altijd als een finalewedstrijd mocht worden beschouwd, zo dicht zat alles op elkaar in het klassement. Wat ik zeker ook niet voorbij wil laten gaan zijn de sponsoren die het vertrouwen in de ATB vereniging hebben genomen. Zonder hen was het ook niet te doen om alles draaiende te houden en juich ik dit alleen maar toe.

Komende zaterdag gaan we de spits afbijten met de Van Werven 3 uurs Race en natuurlijk zal ook de jeugd dan in actie komen. Ben er in ieder geval weer klaar voor, en hoop net zo als andere jaren er weer veel plezier aan te beleven. Ik wens iedereen weer hele sportieve wedstrijden toe, en dat we aan het eind van de rit weer succesvol terug mogen kijken.



Reacties

Populaire posts van deze blog

We zullen hem missen.

Bart Notten neemt na 25 jaar afscheid als bakkenist.

Dompekolk was vroeger een makkelijk karperwater.