Sinterklaascross blijft een traditie bij MSV NOV in Heerde.





Nadat de regionale crossbanen hun deuren moesten sluiten kwam er een regionaal crosscircuit dat werd gevestigd in Heerde en kreeg als naam Motorcross Vereniging Noord Oost Veluwe mee. Al heel wat crosswedstrijden zijn door het bestuur met de inzet van hun vrijwilligers en sponsoren georganiseerd waaronder ook de Sinterklaascross. Dit behoord tot de jaarlijkse traditie dat niet meer is weg te denken.

Komende zaterdag is het weer zover dat Sinterklaas met zijn zwarte pieten een bezoek zullen brengen op de Gelderse crosspiste. Zij weten zowel de jeugd als de oudere deelnemers en het publiek al jaren prima te vermaken. Ook zal de goedheiligman de prijzen uitreiken wat ook altijd een bijzondere sfeer geeft in de kantine van deze vereniging. Velen zien dan ook al naar deze wedstrijd uit, en is het mooie dan ook dat alle klassen kunnen deelnemen aan deze Sinterklaascross.

Als omroeper ben ik er ook al heel wat jaren bij betrokken en is het gek dat ik zeg dat ik naar deze bijzondere dag toe leef. Het is een dag na mijn gevoel anders dan bij andere wedstrijden, je ziet dat de jeugdige motocrossers vel strijden om de Sinterklaas beker en bij de volwassenen is het niet anders. Hopelijk zal er komende zaterdag weer een grote opkomst zijn wat het geheel nog completer zal maken. De vragen zullen ook weer richting de Sint met zijn pieten worden afgevuurd maar weet zeker dat dit wel weer goed zal komen.

Tot slot doe ik een nog eenmaal een oproep, doe zeker mee aan deze prachtige seizoenafsluiter. Je kunt in ieder geval je al voor inschrijven en moet je daarvoor even gaan naar www.msv-nov.nl .

Wat mij betreft tot zaterdag in Heerde. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

We zullen hem missen.

Bart Notten neemt na 25 jaar afscheid als bakkenist.

Dompekolk was vroeger een makkelijk karperwater.